Járvány

2020.09.28. 12:14

Második hullám: újra szárnyalnak a hazai webáruházak?

Háromszor több webáruház lett és 30 százalékkal nagyobb volt a látogatottság az első hullámban 2019 azonos időszakához képest. Megismétlődhet a netes szárnyalás?

Forrás: Shutterstock

A koronavírus megjelenése Magyarországon is alapjaiban változtatta meg az életet, ennek következtében a webes forgalom sosem látott magasságokba emelkedett. A Tárhely.Eu adatai szerint az első hullám alatt (március 15. és június 30. között) 30 százalékkal nőtt az ügyfeleik látogatóinak száma,

háromszor többen telepítettek webáruházat és háromszor többen fogtak bele új weboldal készítésébe, mint 2019 azonos időszakában.

Második hullám, Black Friday, karácsony. Teljesen egyértelmű, hogy még nagyobb robbanásra is számíthatnak. Hatalmas előnyre tettek szert azok a cégek, amelyek már az első hullám alatt megindították vagy új alapokra helyezték online jelenlétüket.

Bár rengeteg cég köztudottan a kényszer miatt reagált a koronavírus-járványra, és fordult az internetes világ felé, sok vállalkozó az évek óta dédelgetett ötletei megvalósításába vágott bele, ami szintén forgalomfelhajtó tényező.

Sokan az első hullám alatt megkezdett komplex fejlesztéseket ráadásul csak a következő hónapokban fogják aktiválni. Nem csupán mennyiségi, minőségi javulásnak is szemtanúi lehetünk. Aki azonban kimarad, az lemarad, és hatalmas lépéshátrányba kerül a konkurenciával szemben. De a szakemberek szerint még most sem késő megindítani a digitális transzformációt.

Borítóképünk illusztráció

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!