Közlekedés

2021.05.19. 07:26

Százötvenmillió forintot költ a BKK marketingre

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) ajánlattételi felhívást tett közzé hirdetési és marketingszolgáltatásokra, 150 millió forintos keretösszeggel – ismertette szerdai számában a Magyar Nemzet.

A nyertes cégnek el kell látnia a kampányszerű kommunikációhoz kapcsolódó médiaügynökségi, médiatervezési és médiavásárlási feladatokat. A felhívás öt–tizenöt kampányról szól, a megjelenés érinti az összes médiafelületet, ideértve a televíziót, a sajtót, a közterületeket és az online felületeket is. A dokumentumban kiemelik, hogy a BKK erősíteni kívánja a kommunikációt az internetes felületen, így a Facebook és a Google platformjain.

A szerződés időtartama egy év lesz, amely meghosszabbítható. A BKK a meghatározott keretösszeg hetven százalékáig, maximum 105 millió forintig vállal megrendelési kötelezettséget. Ajánlatokat vagy a részvételi kérelmeket június 18-ig lehet benyújtani – írja a Magyar Nemzet.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!