2019.09.23. 15:44
New York után Párizs meghódítására készül Nanushka
A legnevesebb világhírű márkák, igazi nagyágyúk méltó társaként Nanushka egyedüli magyar márkaként vesz részt vesz a párizsi Fashion Weeken.
Budapest, 2013. április 13. Modellek Nanushka divattervezõ kollekciójából a Toni&Guy - Budapest Fashion Week 2013 divatbemutatón a Palazzo Dorottya aulájában 2013. április 13-án. MTI Fotó: Szigetváry Zsolt
Forrás: MTI
Fotó: Szigetváry Zsolt
A Ripost szerint ez újabb fontos lépés ez a világ divatpiacának meghódításában. Sándor Szandra ruhái olyan neves és elismert divattervezők kollekciói mellett kapnak szerepet, mint például Stella McCartney vagy Saint Laurent.
A 2020-as tavaszi-nyári női kollekciót szeptember 29-én mutatják be a francia fővárosban.
A Fashion Weeken első alkalommal megjelenő női kollekció a “Faded by The Sun” elnevezést kapta, nem véletlenül: a nyári sziluettek és napszítta natúr anyagok szolgáltak inspirációul.
Nanushka és csapata hosszú hónapok óta készül a nagy eseményre. A bemutatott kollekció tervezése fél évvel a prezentáció előtt megkezdődött, a bemutatóra pedig három hónapja folyamatosan készülnek.
A párizsi bemutató mellett egy egyedülálló kezdeményezést is indított a kollekció kapcsán a Nanushka. A mindössze 370 fős Nógrád megyei Terény községben egyedi kerámia gombok készítését tanulhatták meg az ott élő nők, és ezek a gombok kerültek aztán a kollekció néhány darabjára. A kézzel készült kiegészítők a tervek szerint a későbbi kollekciókban is fontos szerepet kapnak majd.
A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát.
Borítókép: Modellek Nanushka divattervező kollekciójából a Toni&Guy – Budapest Fashion Week 2013 divatbemutatón a Palazzo Dorottya aulájában 2013. április 13-án