Brandépítés

2017.12.18. 06:02

Saját márkanevet kaphat a szabolcsi alma

Egyelőre csak belföldön elképzelhető, többéves folyamat és kitartó munka eredményeként, hogy saját márkanevet építsenek ki a szabolcsi almának – mondta Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeb) alelnöke. 

A Magyar Hírlap hétfői lapszámából kiderül: a FruitVeb konkrét lépéseket tesz annak érdekében, hogy megállítsák a szabolcsi almaültetvények területének csökkenését, ennek részeként intézkedési tervet jelentenek be jövő márciusban. A szakember szerint ugyanis az elkövetkező két-három éven belül nem várható változás a támogatási rendszer és az adózás tekintetében.

A termelők ugyanakkor attól tartanak, ha nem változik a helyzet, a szabolcsi alma akár teljesen kiszorulhat a piacról.

Borítóképünkön mezőgazdasági idénymunkások almát szednek a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Napkor határában. MTI Fotó: Balázs Attila 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!