lesz folytatása

2020.05.19. 16:14

Maszkos plakátokkal bővül a Vedd a hazait! – kampány

A Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalom plakátkampánnyal bővül Budapesten, az akcióhoz már 20 márka, elsősorban élelmiszergyártók csatlakoztak; a kampány, a mozgalomhoz hasonlóan arra szolgál, hogy ráirányítsa a fogyasztók figyelmét a hazai termékek választásának fontosságára – mondta a mozgalmat elindító Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője kedden Budapesten online sajtótájékoztatón.

Benedek Eszter közölte, a plakátkampányban a főváros forgalmasabb megállóiban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”. Az egyes márkák üzenetei a szájmaszkot formázó borítás alatt olvashatóak, ezeket azonban csak a kampány későbbi részében fedik fel.

Benedek Eszter felidézte, a „Vedd a hazait!, Védd a hazait!” mozgalmat a Magyar Termék Nonprofit Kft. indította el március végén, amelyhez már több mint 50 cég csatlakozott, akik között az élelmiszergyártók mellett többek között kerékpárgyártó cég és dísznövénytermesztő cégek is vannak.

Hamarosan ilyen plakátokkal is találkozhatunk majd

Hozzátette, a mozgalomhoz nem csak a Magyar Termék védjeggyel rendelkezők – jelenleg több mint 160 cég csaknem 4000 termékén található meg ez a védjegy – hanem minden olyan gyártó és kereskedő is csatlakozhat, amely hazai terméket állít elő vagy forgalmaz.

Hozzátette, a koronavírus-járvány okozta gazdasági nehézségek hosszabb távon is megmaradnak, ebben a helyzetben a fogyasztók szolidaritásból is szívesebben fordulnak a magyar termékek felé, ezáltal pedig támogatják a Magyarországon működő vállalatokat, hozzájárulnak a munkahelyek megőrzéséhez, ráadásul tudatos döntésüknek köszönhetően megbízható hazai élelmiszerek, termékek kerülnek az asztalukra.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!