2020.11.13. 15:30
Váltott munkarend és online ügyintézés élesedik a Vármegyeházán
Hétfőtől csak indokolt esetben fogad ügyfeleket a Somogy Megyei Önkormányzat Hivatala, közölte pénteken a Megyeháza szerkesztőségünkkel.
Fotó: Lang Róbert
Csak indokolt esetben és előre egyeztetett módon fogad ügyfeleket november 16-tól a Somogy Megyei Önkormányzat és Hivatala. A vírus elleni küzdelem jegyében az intézmény munkatársai A/B munkahét szerinti beosztásban személyes jelenléttel, illetve otthoni munkavégzéssel látják el feladataikat, közölte Kraft Róbert, a Megyeháza sajtófőnöke szerkesztőségünkkel.
Hozzátette: azok a megkezdett, valamint folyamatban lévő projektek, melyekhez elengedhetetlen a kapcsolattartás, nem állnak le. Ám csak telefonon, illetve online módon érhetőek el az ügyintézők. A Vármegyeházára történő belépés a korábban már meghatározott módon történhet: kizárólag a főbejáraton keresztül – testhőmérést követően, arcmaszkban – érkezhet ügyfél hivatali időben a Somogy Megyei Önkormányzathoz vagy Hivatalához. A portások erre rendszeresített íven nyilvántartást vezetnek az épületbe belépő ügyfelekről, akiket külön erre a célra kijelölt tárgyalóban fogadnak az ügyintézők.
A rendezvények tilalma továbbra is fennáll: a Vármegyeháza I. emeleti Nagytermében, Értéktermében, Földszinti tárgyaló termeiben valamint udvarán, a Kaposvári Vigasságok terén tilos rendezvényt, megbeszélést, munkacsoportülést tartani.
A megyei önkormányzat saját projektjeinek megvalósításához szükséges rendezvényeket elektronikus úton tartja meg. A portaszolgálat munkanapokon reggel hat órától este hat óráig működik, hétvégén nincs lehetőség az épületbe történő belépésre.
A Somogy Megyei Önkormányzat kéri a bevezetett intézkedések tudomásul vételét, és a szabályok betartását.