2021.02.10. 15:31
Így érheti el otthonról a Kapos Holding szolgáltatásait
A közszolgáltató cégeivel kapcsolatos ügyintézéshez nem feltétlenül kell bejárni az ügyfélszolgálatra. Így csökkenthetjük a felesleges érintkezést, és elősegíthetjük a járványügyi intézkedések hatékonyságát.
Az azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés szolgáltatás kényelmes megoldást nyújt azon ügyfelek számára is, akik nem rendelkeznek elektronikus aláírással, de az adott eljárás megköveteli az elektronikusan aláírt dokumentumot. A lehetőségre a magánszemélyeknek is lehetőségük van, amennyiben rendelkeznek ügyfélkapuval. Ennek segítségével intézhetők például a változás bejelentési űrlapok, a szerződések és egyéb papír alapon intézhető ügyek.
Dokumentumait az alábbi lépésekkel lehet hitelesíteni:
1. lépés
A kitöltendő dokumentum letöltése közszolgáltató honlapjáról
Pl.: KAVÍZ esetén KAVÍZ Kft. (kaviz.hu)
2. lépés
A letöltött dokumentum kitöltése, szkennelése (vagy fotózása okostelefonnal), és mentése
3. lépés
A hitelesítés weboldalának megnyitása: https://niszavdh.gov.hu/index
4. lépés
A weboldal funkciógombjainak használata (a képernyőképen lévő sorrendben)
A használati útmutató fület érdemes elolvasni, itt található, hogy a dokumentum típusa és mérete szerint melyik hitelesítési típus választható.
Hiteles PDF hitelesítési típus (2. lépés) pdf formátum, és 20 Mb méretkorlátig lehetséges. (képernyőkép) Ettől eltérő esetben az ASIC ágat válasszuk!
5. lépés
Felhasználó azonosítási módja: amennyiben az Ügyfélkapu módot választjuk, a rendszer átirányít az általános Ügyfélkapu belépési képernyőre
6. lépés
Az Ügyfélkapun keresztül történő bejelentkezés után:
7. lépés
Használat után feltétlen lépjen ki az SSO rendszerből, ezzel a lépéssel jelentkezik ki Ügyfélkapu fiókjából!
8. lépés
A hitelesített dokumentum jobb felső sarkában látható a hitelesítési bélyegző: