2021.03.23. 20:00
Zárva a pénztár, csak interneten lehet buszbérletet vásárolni
Napok óta nem tud távolsági autóbuszbérletet vásárolni a Somogyi Hírlap egy magyaratádi előfizetője. Megkereste szerkesztőségünket, hogy segítséget kérjen, derítsük ki, miként tud újra bérletet váltani.
Fotó: Lang R.
A koronavírus harmadik hullámában minden egy kicsivel nehezebb. Orvoshoz eljutni, bevásárolni, vagy csak tömegközlekedéssel utazni. Márpedig, akik napi munkábajárásra használják a járatokat, azoknak igencsk húsbavágó kérdés, hogy milyen áron és hogyan juthatnak jegyhez.
Olvasónk, egy középkorú hölgy Kaposváron dolgozik, és naponta megteszi a Magyaratád és a munkahelye közötti távolságot. Korábban havi bérlettel utazott, de miután napok óta zárva találja a Volánbusz pénztárát a Kaposvári Közlekedési Központban, kénytelen naponta jegyet venni. Ezt még a buszsofőrnél meg lehet váltani, de olvasónk sokallja az így elköltött pénzt, mert egy-egy út 350 forintba kerül. Azt mondta, nem tudja, hogy interneten lehet-e távolsági buszbérletet rendelni, de úgy érzi, hogy ebben az esetben az internettel nem rendelkező utasokat hátrány éri. Arról érdeklődött, miért és meddig lesz zárva az iroda?
Olvasónk panasza nyomán megkerestük a Volánbusz Zrt. sajtószolgálatát, és azt a választ kaptuk tőlük, hogy technikai okok miatt 2021.március 17-től Kaposváron az autóbusz-állomáson található pénztár ideiglenesen zárva tart, amiről helyben és honlapjukon a Hírek rovatban tájékoztatták az utasokat.
Jegyeket a somogyi megyeszékhelyen jelenleg az autóbusz-vezetőknél, helyközi bérleteket a Közlekedési Mobiljegy applikáción keresztül lehet vásárolni. Arról egyelőre nem kaptunk hírt, hogy mikor oldódik meg a probléma.
Bérleteket és jegyeket a Volánbusz weboldalán is lehet váltani, ugyanitt arról is tájékoztatják az utasokat éppen milyen intézekdéseket vezettek be a védelmük érdekében.