2023.10.21. 11:20
A fizetése jó részét elvitte az ingyenes szolgáltatás
Ma már az idősek is egyre több időt töltenek az online térben, folyamatosan használják a mobiltelefonjukat, így igyekeznek ápolni a kapcsolataikat vagy szórakozási lehetőségeket próbálnak keresni maguknak. Nem mindegy azonban, hogy mennyiért szerezhető be az élmény.
Marcali olvasónk, egy középkorú hölgy azért kereste fel szerkesztőségünket, hogy elpanaszolja, milyen kellemetlenséget élt át az egyik telefonszolgáltatónál. Augusztusban, a viharkárok idején, a kedvezőtlen időjárási helyzetben több mobilinternetre volt szükség, ezért a szolgáltató a mobilszolgáltatással rendelkező ügyfelei számára díjmentesen 15 GB adatforgalmat adott. Olvasónk ellenőrizte, hogy ebből 3 GB-ot használt fel. Amikor azonban megérkezett a számla, azt hitte, hogy elírtak egy nullát, mert 50 983 forintot kellett fizetnie, holott addig minden hónapban 5-6 ezer forintos számlái érkeztek.
Érdeklődött az ügyfélszolgálatnál, és azt a választ kapta, hogy emelt díjas számokat hívott fel, bár ő úgy gondolta, hogy az ajándékba kapott szolgáltatás díjmentes, úgy, ahogyan ezt meghirdették. Nem érti, hogy miért kellett ilyen sokat fizetnie az ingyenes lehetőségért. A fizetése 40 százaléka ráment erre, mert egy hónapban 154 ezer forintot keres. Ráadásul még 1500 forint többletet is állnia kellett, mert az unokahúga a befizetési határidő után hat nappal később rendezte a számlát. Ezután egy másik telefonszolgáltatóval sem volt jó tapasztalata, mert születésnapjára ingyenes beszélgetést kapott, de később észrevette, hogy ennek az árát is levették a számlájáról. Kereste a telefonszolgáltatókat, de válaszra sem méltatták.
Borítóképünk illusztráció!