2 órája
MÁV-fejlesztés: zúzott kő és kavics az új peron Somogyudvarhelyen
Különleges, közösségi közlekedésben talán kissé szokatlan fejlesztésre bukkantak olvasóink, akik a Nagykanizsa-Barcs-Pécs vasútvonal közösségi oldal tagjai, és észre vették, hogy a MÁV miként oldotta meg a peron megépítését a somogyudvarhelyi megállónál. A bejegyzésben megosztott fotókon jól látható, hogy a vaskeretes, OSB-lapos megálló előtt az utasok az új peronra szállhatnak le a szerelvényből. A peron anyaga azonban csupán zúzott kő és kavics, mely némi emelkedést valóban jelent a korábbi szinthez képest, de azért messze nem nevezhető modern vasúti megoldásnak.
Mint írják:
... 2024-ben már látványra is erős, hogy valaminek egy felújítás eredményeképp így kell kinéznie, de az esztétika másodlagos. Az már fontosabb, hogy ezen a felületen nagyon nehéz gurulós bőrönddel, babakocsival vagy épp kerekesszékkel közlekedni. Persze azt eldönteni, hogy ez így jó-e vagy sem, nyilván azoknak az utasoknak a dolga, akik használják a megállót.
Érdemes megnézni az eredeti bejegyzés fotóit.