Ki fizessen?

1 órája

Menteni jöttek a tűzoltók, de ki fizeti meg az elrontott redőnyt? Olvasónk jelezte, utánajártunk

Olvasónk, Halász Lajos augusztusban hét napot töltött kórházban és ez idő alatt senki nem tartózkodott az otthonában – osztotta meg szerkesztőségünkkel.

Brantmüller Boglárka

Fotó: A fotónk illusztráció!

Szomszédai szokatlannak látták, hogy nincs mozgás a ház területén, ezért jóhiszeműen bejelentették az illetékes hatóságnak, mert azt hitték, hogy a szomszédjuk rosszul lett. A kaposvári tűzoltók kiérkezésük után egy nyitott ablakon át bementek az épületbe, ám ott tartózkodó személyt nem találtak. Halász Lajos elmondása szerint hazaérkezésekor vette észre, hogy a ház egyik redőnye megsérült, nem tudja használni. Kapott egy hatósági bizonyítványt, melyben leírták neki, hogy az épületben kár nem keletkezett, de ő ezt máshogy gondolta, ezért a sérülést jelezte is biztosítója felé, de ők elutasították a kártérítési kérelmét. Megkérdeztük a Somogy Bróker Kft. egyik ügyvezetőjét, Tobak Ferencet, hogy egy ilyen nem mindennapi esetben milyen lehetőségei lehetnek az ügyfélnek.

Megkeresésünkre elmondta, hogy ügyfél szempontból jogos a kártérítési igény, hiszen anyagi kár keletkezett a tulajdonában álló ingatlanon. Ugyanakkor a biztosító elutasítása is érthető, hiszen nem történt konkrét biztosítási esemény. Hozzátette, hogy az ügy nagyobb mértékű utánajárást igényelne, mert fontos, hogy melyik biztosítónál, mióta fut a meglévő szerződés. Utóbbi kapcsán beszélhetünk-e méltányossági kérelemről és ezek birtokában lehet további lépéseket tenni annak érdekében, hogy az ügyfelet megfelelő kártérítésben részesítsék.

Borítóképünk illusztráció! 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a sonline.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában