Miskolcon folytatódott a Magyar Országos Rally Bajnokság. A derbin az első és másodosztály mellett a historic mezőnye is rajthoz állt. Az összesen 145 nevező között hat somogyi páros is szerepelt, méghozzá kiemelkedően.
A jelen legeredményesebb magyar raliversenyzője, hétszeres abszolút bajnokként világbajnoki és IRC-futamokon is kipróbálhatta magát, s ha az anyagi lehetőségek engedték volna, vélhetően ma is a nemzetközi mezőnyben hallgatná mitfahrerét.
Zrínyi süllyeszthette el a titokzatos drávai hajót, s ő pusztíthatta el a bödönhajókból épült török pontonhidat is. Csontok és koponyák kerültek fel a mederből; a régészek szerint török katonák csontjai.
Egyik hajóroncstól a másikig ingáznak a hazai folyami régészek: hétfőn még a Dunakanyarban tettek ígéretes felfedezést, a hét végétől pedig már az elsüllyedt barcsi hajót vizsgálják.
Az elmúlt két év során több mint egy hónapot töltött a Dráva alján, hatalmas rönkhajók között. Most a Dunába bukik kincseshajók után kutatva, majd ismét a Drávába merül Tóth János Attila, a hazai folyami régészet egyik megteremtője.
Akárcsak a tavalyi bemutatkozó szezonja, az idei IRC-sorozat is rosszul kezdődött a hétszeres magyar abszolút ralibajnok somogyi ifjabb Tóth János számára.
A tavalyi hárommal szemben idén már öt futamon állhat rajthoz ifjabb Tóth János az International Rally Challenge, azaz a „kisvilágbajnokságnak” is nevezett rangos IRC-ver-senysorozatban.